< 2021 >
Kwiecień
NdPnWtŚrCzwPtSo
    1
  • Cały dzień
    2021.04.01-2021.04.30

    Podatnicy PIT,  u których w 2020 r. (w roku podatkowym innym niż rok kalendarzowy obejmującym miesiące z 2020 r.) powstała strata podatkowa, pod pewnymi warunkami mogą w całości lub części rozliczyć ją z dochodami za 2019 r. poprzez korektę zeznania składaną w kwietniu bieżącego roku.

    Warunkiem skorzystania z tego rozwiązania jest:

    1. powstanie straty za 2020 i wykazanie dochodu w zeznaniu za 2019 r.;
    2. spadek przychodów w 2020 r. o co najmniej 50% w porównaniu z przychodami z działalności gospodarczej za 2019 r.;
    3. kwota straty mniejsza lub równa 5.000.000 zł (w przypadku gdy jest większa, wstecz będzie można ją rozliczyć do wymienionej wysokości a resztę na zasadach ogólnych).

    CZYTAJ TAKŻE: Rozwiązania podatkowe w czasach COVID-19

23
45678910
1112131415
  • 09:00 -10:00
    2021.04.15
    dachowka-ceramiczna-roben

    Dachówka ceramiczna Roben to produkt nie najtańszy, klient oczekuje zatem, że dekarz ułoży ją wyjątkowo starannie. Podstawowe zasady krycia nią dachu będą tematem szkolenia, które organizuje Oddział Lubelski Polskiego Stowarzyszenia Dekarzy.

    Szkolenie odbędzie się w Lubelskim Ośrodku Szkolenia Dekarzy 15 i 16 kwietnia. Zajęcia będą trwały tylko godzinę. W tym czasie poruszone zostaną najważniejsze zagadnienia związane z wykonywaniem pokrycia dachowego dachówką ceramiczną Roben.

    Dachówka ceramiczna Roben – program

    Uczestnicy szkolenia będą pracowali nad wykonaniem:

    • okapu;
    • kalenicy;
    • łacenia połaci z zawartością kosza;
    • krycia połaci dachówką zakładkową;
    • obróbek komina taśmą Roben;
    • montażu kominków i dachówek wentylacyjnych;
    • mocowania stopni i ław kominiarskich;
    • montażu barier śniegowych i ozdób ceramicznych.

     

    Koszt szkolenia to 250,oo zł. Dla członków Polskiego Stowarzyszenia Dekarzy szkolenie jest bezpłatne. Pozostali uczestnicy wnoszą opłatę w wysokości 250,00 zł brutto.

    Rezerwacja miejsc na szkolenie odbywa się tutaj.

    Foto: Roben

    Czytaj także: Dekarz – zawód coraz bardziej nowoczesny
    Top Dekarz – nowy program Creatonu


    Lubelski Ośrodek Szkolenia Dekarzy (LOSD) – ośrodek szkoleniowy, który powstał w Czerniejowie koło Lublina w listopadzie 2019 roku z inicjatywy Polskiego Stowarzyszenia Dekarzy Oddział Lubelski. LOSD dysponuje salą do zajęć teoretycznych (prezentacje i wykłady) oraz halą do zajęć praktycznych. Hala ta wyposażona jest w profesjonalne makiety i zaplecze dydaktyczne. Dzięki temu szkolenia dla dekarzy odbywają się tu w komfortowych warunkach, zarówno dla uczestników, jak i prowadzących zajęcia.

1617
1819
  • Cały dzień
    2021.04.19-2021.04.21
    szkolenie-montazowe-dla-dekarzy-lublin

    Szkolenie montażowe dla dekarzy w realu! On-line nie nauczysz się wszystkiego! Wykorzystaj, że zima ciągle trwa i naucz się wymieniać okna dachowe w pokryciach dachowych z blachy.

    Lubelski Ośrodek Szkolenia Dekarzy zaprasza na szkolenie montażowe dla dekarzy. Tematem spotkania będzie mocowanie okien dachowych na wymianę. Jego uczestnicy będą mieli okazję zapoznać się także z:

    • wyciągarką do okien dachowych firmy FAKRO;
    • nowościami firmy BLACHOTRAPEZ;
    • zasadami montażu okien kolankowych w pokryciu z blachy panelowej na clik Retro Panel.

     

    Szkolenie odbędzie się w Lubelskim Ośrodku Szkolenia Dekarzy w Czerniejowie. Organizatorzy zaplanowali 3 sesje: 19, 20 i 21 kwietnia 2021 roku. Każda z nich odbędzie się godzinach od 9:00 do 10:00. Spotkania odbywać się będą w reżimie sanitarnym.

    Aby wziąć udział w spotkaniu, trzeba się zarezerwować tutaj.

    Więcej informacji: tel. 81-414-0121

    Zdjęcie otwierajace: PSD

    Czytaj także: Dekarz – zawód coraz bardziej nowoczesny


     

    Lubelski Ośrodek Szkolenia Dekarzy (LOSD) – ośrodek szkoleniowy, który powstał w Czerniejowie koło Lublina w listopadzie 2019 roku z inicjatywy Polskiego Stowarzyszenia Dekarzy Oddział Lubelski. LOSD dysponuje salą do zajęć teoretycznych (prezentacje i wykłady) oraz halą do zajęć praktycznych. Hala ta wyposażona jest w profesjonalne makiety i zaplecze dydaktyczne. Dzięki temu szkolenia dla dekarzy odbywają się tu w komfortowych warunkach, zarówno dla uczestników, jak i prowadzących zajęcia.

     

20
  • Cały dzień
    2021.04.20
    ewidencja-odpadow-w-bdo

    Ewidencja odpadów w BDO będzie tematem bezpłatnego webinaru, który organizuje Instytut Ochrony Środowiska – Państwowy Instytut Badawczy. Spotkania odbywają się co miesiąc. Dostęp do wydarzenia uzyskuje pierwsze 1000 osób.

    Choć obowiązek ewidencji odpadów w BDO obowiązuje nie od dziś, to i tak wielu przedsiębiorstwom nastręcza licznych trudności. Odpowiedzi na swoje pytania najczęściej szukają na różnych forach internetowych i w mediach społecznościowych. Być może tam czują się ze swoimi wątpliwościami najbezpieczniej. Jednak prawdziwie rzetelnej wiedzy dostarczyć mogą im tylko odpowiednie szkolenia. Takie, jak te, które od kilku miesięcy organizuje Instytut Ochrony Środowiska (IOS).

    Szkolenia IOS  odbywają się on-line i są całkowicie bezpłatnie, w odróżnieniu od szkoleń oferowanych przez coraz liczniejsze podmioty prywatne. Spotkania odbywają się w każdym miesiącu, a ich terminarz jest nieustannie aktualizowany. Każde szkolenie poświęcone jest odrębnemu zagadnieniu. Co jakiś czas IOS organizuje dla zainteresowanych także sesję pytań i odpowiedzi.

    Na szkolenie, w którym uczestnik chce wziąć udział, można zarejestrować się na dwa dni przed spotkaniem.  Aplikacja webinarowa stosowana przez IOS nie nakłada ograniczeń na liczbę zarejestrowanych użytkowników. Natomiast maksymalna liczba uczestników jednego webinarium może wynosić 1000 osób. W związku z tym, w szkoleniach z zakresu BDO udział bierze pierwszych 1000 osób, które wejdą na webinarium o godzinie jego rozpoczęcia.

    WYMAGANIA TECHNICZNE!

    1. Przed rozpoczęciem webinarium prosimy o sprawdzenie:
      • przeglądarki, z jakiej Państwo korzystają (jeśli wybraną przeglądarką jest Internet Explorer, to prosimy o skorzystanie podczas webinarium z innej przeglądarki, np. Chrome, Firefox, Opera, Edge, Safari),
      • wersji przeglądarki (jeśli nie jest to wersja najnowsza, należy ją zaktualizować),
      • ustawień głosu w komputerze oraz na karcie, w której otwarta jest strona z webinarium.
    2. Aby w trakcie transmisji zminimalizować ryzyko zakłóceń, prosimy o wyłączenie innych używanych aplikacji.
    3. Wymagana minimalna prędkość łącza internetowego powinna wynosić 512 kbps. W przypadku wolniejszego łącza mogą pojawić się zakłócenia obrazu i/lub dźwięku.

    Zapoznaj się z Regulaminem szkoleń on-line

     

21
  • 09:00 -10:00
    2021.04.21
    cyfryzacja-dzialan-w-firmie

    Cyfryzacja działań w firmie jest niezbędnym narzędziem utrzymania funkcjonowania przedsiębiorstwa, niezależnie od jego wielkości. Jak pozyskać środki na sfinansowanie procesu informatyzacji z funduszy europejskich dowiecie się z webinaru LPIFE w Zamościu.

    Cyfryzacja działań w firmie finansowana jest z Regionalnych Programów Operacyjnych danego województwa. Jeśli zasięg projektu (np. portalu handlowego) będzie ogólnopolski, to o dofinansowanie i tak występuje się w swoim regionie. Wsparcie można uzyskać m.in. na:

    • przygotowanie portali e-usługowych,
    • rozwijanie handlu elektronicznego,
    • rozwiązania B2B (business to business).

     

    Musimy jednak pamiętać, że programy regionalne poszczególnych województw różnią się między sobą. W niektórych województwach na rozwiązania informatyczne i elektroniczne można dostać dotacje, a w innych tylko pożyczki na preferencyjny. Jak to jest w przypadku lubelskiego RPO?

    Aby przedstawić możliwości sfinansowania cyfryzacji działań firm sektora MSP ze środków unijnych na Lubelszczyźnie, LPIFE w Zamościu przygotował webinar pt. Przemysł 4.0 – Transformacja cyfrowa przedsiębiorstw. Udział w spotkaniu jest BEZPŁATNY. Dołączyć do niego może każdy, kto jest zainteresowany jego tematyką.

    Program spotkania

    • 09.00 – 09.10 Informacje organizacyjne oraz oferta sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich
    • 09.10 – 09.50 Przemysł 4.0 – Transformacja cyfrowa przedsiębiorstw – zasady ubiegania się o wsparcie
    • 09.50 – 10:00 Pytania i odpowiedzi

    Aby zarejestrować się na spotkanie, należy wypełnić formularz rekrutacyjny.

    Po rejestracji uczestnik otrzyma na pocztę email link do wydarzenia. Wystarczy w niego kliknąć, po czym wybrać udział za pomocą przeglądarki – „Zamiast tego dołącz w przeglądarce”, potem należy wpisać swoje imię i nazwisko i kliknąć przycisk „Dołącz”

2223
  • Cały dzień
    2021.04.23
    pracownicze-plany-kapitalowe-w-mikrofirmieanie ppk

    Na obowiązkowe utworzenie PPK, czyli Pracowniczych Planów Kapitałowych, małe i mikro firmy mają czas do 23 kwietnia tego roku. Chyba że wszyscy pracownicy złożą deklarację rezygnacji z Planów.

    Przy tworzeniu PPK istotny jest wybór instytucji finansowej, która będzie nimi zarządzała. W podejmowaniu decyzji uczestniczyć powinni pracownicy. Reprezentować mogą ich związki zawodowe, o ile działają w firmie. Jeżeli nie, pracodawca musi skonsultować się z reprezentacją osób zatrudnionych, obejmującą także osoby pracujące w oparciu o umowy cywilno-prawne czy umowy o pracę nakładczą.

    Kary za niespełnienie wymogów ustawy o PPK

    Pracodawcy, którzy nie dochowają terminu przewidzianego w ustawie na zawarcie umowy o zarządzanie PPK, mogą zostać ukarani grzywną. Maksymalna wysokość takiej grzywny to 1,5% funduszu wynagrodzeń w danej firmie w roku obrotowym poprzedzającym popełnienie czynu zabronionego.

    Grzywną od od 1 tys. do 1 mln zł ukarany może być także pracodawca, który nie dopełni obowiązku:

    • zawarcia w imieniu i na rzecz osoby zatrudnionej umowy o prowadzenie PPK w przewidzianym terminie,
    • dokonywania wpłat do PPK w przewidzianym przepisami terminie,
    • zgłoszenia wymaganych ustawą danych lub zgłosi nieprawdziwe dane albo udzieli w tych sprawach nieprawdziwych wyjaśnień lub odmówi ich udzielenia,
    • prowadzenia dokumentacji związanej z obliczaniem wpłat do PPK.

     PPK tworzyć nie muszą firmy, które:

    • zatrudniają mniej niż 10 osób, jeżeli wszyscy pracownicy złożą deklarację rezygnacji z uczestnictwa w PPK;
    • prowadzą pracownicze programy emerytalne (PPE), w których uczestniczy co najmniej 25% zatrudnionych a składka minimalna to 3,5% wynagrodzenia pracownika.

    Więcej informacji w tekście: Pracownicze Plany Kapitałowe w małej firmie

    oraz na stronie: mojeppk.pl

24
2526
  • Cały dzień
    2021.04.26-2021.04.28
    targi-instalacje-2020

    Targi Instalacje to najważniejsze spotkanie branży instalacyjnej. Jedyne, które tak kompleksowo prezentuje ofertę wiodących producentów i dostawców urządzeń, technologii i usług z zakresu techniki grzewczej, klimatyzacyjnej, wentylacyjnej i chłodniczej. Istotne miejsce zajmują zagadnienia z zakresu ekologicznych źródeł energii. Swoją ofertę na Instalacjach prezentują zarówno producencipomp ciepła, rekuperatorów, jak i fotowoltaiki.

    Aby ułatwić przyjazd na Targi, organizatorzy wraz z hurtowniami partnerskimi uruchamiają akcję autokarową. Instalatorzy mają szansę przyjechać na Targi jednym pojazdem, a nie kilkoma samochodami. To przekłada się na duże oszczędności czasu, ale przede wszystkim kosztów paliwa.

    Targi Instalacje to także liczne szkolenia i warsztaty, zapewniające aktualną wiedzę z zakresu innowacyjnych rozwiązań branżowych i programów rozwoju.

    Przy okazji każdej edycji Instalacji olbrzymim zainteresowaniem cieszą się Mistrzostwa Polski Instalatorów. Zainteresowani udziałem w wydarzeniu, mają szansę wygrać cenne nagrody i zaprezentować swoje umiejętności szerokiemu gronu odbiorców.

    Partnerem strategicznym targów jest ZHI – Polski Związek Pracodawców hurtowni branży grzewczej, sanitarnej, instalacyjnej, klimatyzacji i wentylacji.

    W tym samym czasie na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich odbędą się również Międzynarodowe Targi Zabezpieczeń SECUREX, Poznań Drone Expo, Międzynarodowe Targi Ochrony Pracy, Pożarnictwa i Ratownictwa SAWO. : https://fachowiec.ihz.pl/event/targi-budowlane-dom/ ‎

    Więcej informacji na www.mtp.pl

    Czytaj także: Lubdom 2020, Targi DOM

27
  • Cały dzień
    2021.04.27-2021.05.31
    w-przyszlosc-z-como

    W przyszłość z Como to konkurs dla dekarzy, który organizuje firma Budmat. Każdy uczestnik wygrywa nagrodę gwarantowaną. Na zwycięzców czekają profesjonalne sprzęty marki Makita.

    Dziś, 27 kwietnia, startuje konkurs dla dekarzy W przyszłość z Como. Organizator, firma Budmat – producent blachodachówki modułowej Como, nagrodzi każdego uczestnika. Każdy, kto zgłosi swoją realizację dachu z tym pokryciem, otrzyma parę pasów dekarskich. Na zwycięzców czekają zaś warte ponad 2 tys. zł trzy profesjonalne narzędzia marki Makita.

    w-przyszlosc-z-como-konkurs

    Żeby wygrać, trzeba być szybkim i zdecydowanym. Sprzęt Makita otrzymają bowiem Ci dekarze, którzy zgłoszą się najszybciej. Czasu jest niewiele, bo konkurs trwa tylko do 31 maja 2021 roku.

    Zgłoszenia przyjmowane są tutaj. Aby wziąć udział w konkursie W stronę przyszłości z Como, do zgłoszenia trzeba dołączyć zdjęcie dachu wykonanego z blachodachówki modułowej Como.

     

    Bądź pierwszy i zgarnij nagrodę główną o wartości ponad 2000 PLN!


    Blachodachówka modułowa Como to nowość w ofercie firmy Budmat, uchodzącej za kreatora trendów na rynku pokryć stalowych. Swoją nowość Budmat oferuje w wersji gładkiej i z lekką falą. Na ostateczny efekt estetyczny duży wpływ będzie miało podwójne gięcia przetłoczenie oraz podtłoczenia wzdłuż przetłoczeń i podwinięcie przedniej krawędzi arkusza. Te ostatnie eliminują potrzebę dodatkowego zabezpieczania krawędzi pokrycia. Dla ułatwienia montażu Como na dachu producent przygotował fabrycznie miseczki i otwory montażowe. Nowa blachodachówka dostępna jest w dwóch powłokach: X-Mat i D-Mat. W obu przypadkach Budmat gwarantuje powtarzalność koloru arkuszy Como, niezależnie od partii, w której zostały wyprodukowane.

282930 

Promocja

Nowość

Artykuły

< 2021 >
Kwiecień
NdPnWtŚrCzwPtSo
    1
  • Cały dzień
    2021.04.01-2021.04.30

    Podatnicy PIT,  u których w 2020 r. (w roku podatkowym innym niż rok kalendarzowy obejmującym miesiące z 2020 r.) powstała strata podatkowa, pod pewnymi warunkami mogą w całości lub części rozliczyć ją z dochodami za 2019 r. poprzez korektę zeznania składaną w kwietniu bieżącego roku.

    Warunkiem skorzystania z tego rozwiązania jest:

    1. powstanie straty za 2020 i wykazanie dochodu w zeznaniu za 2019 r.;
    2. spadek przychodów w 2020 r. o co najmniej 50% w porównaniu z przychodami z działalności gospodarczej za 2019 r.;
    3. kwota straty mniejsza lub równa 5.000.000 zł (w przypadku gdy jest większa, wstecz będzie można ją rozliczyć do wymienionej wysokości a resztę na zasadach ogólnych).

    CZYTAJ TAKŻE: Rozwiązania podatkowe w czasach COVID-19

23
45678910
1112131415
  • 09:00 -10:00
    2021.04.15
    dachowka-ceramiczna-roben

    Dachówka ceramiczna Roben to produkt nie najtańszy, klient oczekuje zatem, że dekarz ułoży ją wyjątkowo starannie. Podstawowe zasady krycia nią dachu będą tematem szkolenia, które organizuje Oddział Lubelski Polskiego Stowarzyszenia Dekarzy.

    Szkolenie odbędzie się w Lubelskim Ośrodku Szkolenia Dekarzy 15 i 16 kwietnia. Zajęcia będą trwały tylko godzinę. W tym czasie poruszone zostaną najważniejsze zagadnienia związane z wykonywaniem pokrycia dachowego dachówką ceramiczną Roben.

    Dachówka ceramiczna Roben – program

    Uczestnicy szkolenia będą pracowali nad wykonaniem:

    • okapu;
    • kalenicy;
    • łacenia połaci z zawartością kosza;
    • krycia połaci dachówką zakładkową;
    • obróbek komina taśmą Roben;
    • montażu kominków i dachówek wentylacyjnych;
    • mocowania stopni i ław kominiarskich;
    • montażu barier śniegowych i ozdób ceramicznych.

     

    Koszt szkolenia to 250,oo zł. Dla członków Polskiego Stowarzyszenia Dekarzy szkolenie jest bezpłatne. Pozostali uczestnicy wnoszą opłatę w wysokości 250,00 zł brutto.

    Rezerwacja miejsc na szkolenie odbywa się tutaj.

    Foto: Roben

    Czytaj także: Dekarz – zawód coraz bardziej nowoczesny
    Top Dekarz – nowy program Creatonu


    Lubelski Ośrodek Szkolenia Dekarzy (LOSD) – ośrodek szkoleniowy, który powstał w Czerniejowie koło Lublina w listopadzie 2019 roku z inicjatywy Polskiego Stowarzyszenia Dekarzy Oddział Lubelski. LOSD dysponuje salą do zajęć teoretycznych (prezentacje i wykłady) oraz halą do zajęć praktycznych. Hala ta wyposażona jest w profesjonalne makiety i zaplecze dydaktyczne. Dzięki temu szkolenia dla dekarzy odbywają się tu w komfortowych warunkach, zarówno dla uczestników, jak i prowadzących zajęcia.

1617
1819
  • Cały dzień
    2021.04.19-2021.04.21
    szkolenie-montazowe-dla-dekarzy-lublin

    Szkolenie montażowe dla dekarzy w realu! On-line nie nauczysz się wszystkiego! Wykorzystaj, że zima ciągle trwa i naucz się wymieniać okna dachowe w pokryciach dachowych z blachy.

    Lubelski Ośrodek Szkolenia Dekarzy zaprasza na szkolenie montażowe dla dekarzy. Tematem spotkania będzie mocowanie okien dachowych na wymianę. Jego uczestnicy będą mieli okazję zapoznać się także z:

    • wyciągarką do okien dachowych firmy FAKRO;
    • nowościami firmy BLACHOTRAPEZ;
    • zasadami montażu okien kolankowych w pokryciu z blachy panelowej na clik Retro Panel.

     

    Szkolenie odbędzie się w Lubelskim Ośrodku Szkolenia Dekarzy w Czerniejowie. Organizatorzy zaplanowali 3 sesje: 19, 20 i 21 kwietnia 2021 roku. Każda z nich odbędzie się godzinach od 9:00 do 10:00. Spotkania odbywać się będą w reżimie sanitarnym.

    Aby wziąć udział w spotkaniu, trzeba się zarezerwować tutaj.

    Więcej informacji: tel. 81-414-0121

    Zdjęcie otwierajace: PSD

    Czytaj także: Dekarz – zawód coraz bardziej nowoczesny


     

    Lubelski Ośrodek Szkolenia Dekarzy (LOSD) – ośrodek szkoleniowy, który powstał w Czerniejowie koło Lublina w listopadzie 2019 roku z inicjatywy Polskiego Stowarzyszenia Dekarzy Oddział Lubelski. LOSD dysponuje salą do zajęć teoretycznych (prezentacje i wykłady) oraz halą do zajęć praktycznych. Hala ta wyposażona jest w profesjonalne makiety i zaplecze dydaktyczne. Dzięki temu szkolenia dla dekarzy odbywają się tu w komfortowych warunkach, zarówno dla uczestników, jak i prowadzących zajęcia.

     

20
  • Cały dzień
    2021.04.20
    ewidencja-odpadow-w-bdo

    Ewidencja odpadów w BDO będzie tematem bezpłatnego webinaru, który organizuje Instytut Ochrony Środowiska – Państwowy Instytut Badawczy. Spotkania odbywają się co miesiąc. Dostęp do wydarzenia uzyskuje pierwsze 1000 osób.

    Choć obowiązek ewidencji odpadów w BDO obowiązuje nie od dziś, to i tak wielu przedsiębiorstwom nastręcza licznych trudności. Odpowiedzi na swoje pytania najczęściej szukają na różnych forach internetowych i w mediach społecznościowych. Być może tam czują się ze swoimi wątpliwościami najbezpieczniej. Jednak prawdziwie rzetelnej wiedzy dostarczyć mogą im tylko odpowiednie szkolenia. Takie, jak te, które od kilku miesięcy organizuje Instytut Ochrony Środowiska (IOS).

    Szkolenia IOS  odbywają się on-line i są całkowicie bezpłatnie, w odróżnieniu od szkoleń oferowanych przez coraz liczniejsze podmioty prywatne. Spotkania odbywają się w każdym miesiącu, a ich terminarz jest nieustannie aktualizowany. Każde szkolenie poświęcone jest odrębnemu zagadnieniu. Co jakiś czas IOS organizuje dla zainteresowanych także sesję pytań i odpowiedzi.

    Na szkolenie, w którym uczestnik chce wziąć udział, można zarejestrować się na dwa dni przed spotkaniem.  Aplikacja webinarowa stosowana przez IOS nie nakłada ograniczeń na liczbę zarejestrowanych użytkowników. Natomiast maksymalna liczba uczestników jednego webinarium może wynosić 1000 osób. W związku z tym, w szkoleniach z zakresu BDO udział bierze pierwszych 1000 osób, które wejdą na webinarium o godzinie jego rozpoczęcia.

    WYMAGANIA TECHNICZNE!

    1. Przed rozpoczęciem webinarium prosimy o sprawdzenie:
      • przeglądarki, z jakiej Państwo korzystają (jeśli wybraną przeglądarką jest Internet Explorer, to prosimy o skorzystanie podczas webinarium z innej przeglądarki, np. Chrome, Firefox, Opera, Edge, Safari),
      • wersji przeglądarki (jeśli nie jest to wersja najnowsza, należy ją zaktualizować),
      • ustawień głosu w komputerze oraz na karcie, w której otwarta jest strona z webinarium.
    2. Aby w trakcie transmisji zminimalizować ryzyko zakłóceń, prosimy o wyłączenie innych używanych aplikacji.
    3. Wymagana minimalna prędkość łącza internetowego powinna wynosić 512 kbps. W przypadku wolniejszego łącza mogą pojawić się zakłócenia obrazu i/lub dźwięku.

    Zapoznaj się z Regulaminem szkoleń on-line

     

21
  • 09:00 -10:00
    2021.04.21
    cyfryzacja-dzialan-w-firmie

    Cyfryzacja działań w firmie jest niezbędnym narzędziem utrzymania funkcjonowania przedsiębiorstwa, niezależnie od jego wielkości. Jak pozyskać środki na sfinansowanie procesu informatyzacji z funduszy europejskich dowiecie się z webinaru LPIFE w Zamościu.

    Cyfryzacja działań w firmie finansowana jest z Regionalnych Programów Operacyjnych danego województwa. Jeśli zasięg projektu (np. portalu handlowego) będzie ogólnopolski, to o dofinansowanie i tak występuje się w swoim regionie. Wsparcie można uzyskać m.in. na:

    • przygotowanie portali e-usługowych,
    • rozwijanie handlu elektronicznego,
    • rozwiązania B2B (business to business).

     

    Musimy jednak pamiętać, że programy regionalne poszczególnych województw różnią się między sobą. W niektórych województwach na rozwiązania informatyczne i elektroniczne można dostać dotacje, a w innych tylko pożyczki na preferencyjny. Jak to jest w przypadku lubelskiego RPO?

    Aby przedstawić możliwości sfinansowania cyfryzacji działań firm sektora MSP ze środków unijnych na Lubelszczyźnie, LPIFE w Zamościu przygotował webinar pt. Przemysł 4.0 – Transformacja cyfrowa przedsiębiorstw. Udział w spotkaniu jest BEZPŁATNY. Dołączyć do niego może każdy, kto jest zainteresowany jego tematyką.

    Program spotkania

    • 09.00 – 09.10 Informacje organizacyjne oraz oferta sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich
    • 09.10 – 09.50 Przemysł 4.0 – Transformacja cyfrowa przedsiębiorstw – zasady ubiegania się o wsparcie
    • 09.50 – 10:00 Pytania i odpowiedzi

    Aby zarejestrować się na spotkanie, należy wypełnić formularz rekrutacyjny.

    Po rejestracji uczestnik otrzyma na pocztę email link do wydarzenia. Wystarczy w niego kliknąć, po czym wybrać udział za pomocą przeglądarki – „Zamiast tego dołącz w przeglądarce”, potem należy wpisać swoje imię i nazwisko i kliknąć przycisk „Dołącz”

2223
  • Cały dzień
    2021.04.23
    pracownicze-plany-kapitalowe-w-mikrofirmieanie ppk

    Na obowiązkowe utworzenie PPK, czyli Pracowniczych Planów Kapitałowych, małe i mikro firmy mają czas do 23 kwietnia tego roku. Chyba że wszyscy pracownicy złożą deklarację rezygnacji z Planów.

    Przy tworzeniu PPK istotny jest wybór instytucji finansowej, która będzie nimi zarządzała. W podejmowaniu decyzji uczestniczyć powinni pracownicy. Reprezentować mogą ich związki zawodowe, o ile działają w firmie. Jeżeli nie, pracodawca musi skonsultować się z reprezentacją osób zatrudnionych, obejmującą także osoby pracujące w oparciu o umowy cywilno-prawne czy umowy o pracę nakładczą.

    Kary za niespełnienie wymogów ustawy o PPK

    Pracodawcy, którzy nie dochowają terminu przewidzianego w ustawie na zawarcie umowy o zarządzanie PPK, mogą zostać ukarani grzywną. Maksymalna wysokość takiej grzywny to 1,5% funduszu wynagrodzeń w danej firmie w roku obrotowym poprzedzającym popełnienie czynu zabronionego.

    Grzywną od od 1 tys. do 1 mln zł ukarany może być także pracodawca, który nie dopełni obowiązku:

    • zawarcia w imieniu i na rzecz osoby zatrudnionej umowy o prowadzenie PPK w przewidzianym terminie,
    • dokonywania wpłat do PPK w przewidzianym przepisami terminie,
    • zgłoszenia wymaganych ustawą danych lub zgłosi nieprawdziwe dane albo udzieli w tych sprawach nieprawdziwych wyjaśnień lub odmówi ich udzielenia,
    • prowadzenia dokumentacji związanej z obliczaniem wpłat do PPK.

     PPK tworzyć nie muszą firmy, które:

    • zatrudniają mniej niż 10 osób, jeżeli wszyscy pracownicy złożą deklarację rezygnacji z uczestnictwa w PPK;
    • prowadzą pracownicze programy emerytalne (PPE), w których uczestniczy co najmniej 25% zatrudnionych a składka minimalna to 3,5% wynagrodzenia pracownika.

    Więcej informacji w tekście: Pracownicze Plany Kapitałowe w małej firmie

    oraz na stronie: mojeppk.pl

24
2526
  • Cały dzień
    2021.04.26-2021.04.28
    targi-instalacje-2020

    Targi Instalacje to najważniejsze spotkanie branży instalacyjnej. Jedyne, które tak kompleksowo prezentuje ofertę wiodących producentów i dostawców urządzeń, technologii i usług z zakresu techniki grzewczej, klimatyzacyjnej, wentylacyjnej i chłodniczej. Istotne miejsce zajmują zagadnienia z zakresu ekologicznych źródeł energii. Swoją ofertę na Instalacjach prezentują zarówno producencipomp ciepła, rekuperatorów, jak i fotowoltaiki.

    Aby ułatwić przyjazd na Targi, organizatorzy wraz z hurtowniami partnerskimi uruchamiają akcję autokarową. Instalatorzy mają szansę przyjechać na Targi jednym pojazdem, a nie kilkoma samochodami. To przekłada się na duże oszczędności czasu, ale przede wszystkim kosztów paliwa.

    Targi Instalacje to także liczne szkolenia i warsztaty, zapewniające aktualną wiedzę z zakresu innowacyjnych rozwiązań branżowych i programów rozwoju.

    Przy okazji każdej edycji Instalacji olbrzymim zainteresowaniem cieszą się Mistrzostwa Polski Instalatorów. Zainteresowani udziałem w wydarzeniu, mają szansę wygrać cenne nagrody i zaprezentować swoje umiejętności szerokiemu gronu odbiorców.

    Partnerem strategicznym targów jest ZHI – Polski Związek Pracodawców hurtowni branży grzewczej, sanitarnej, instalacyjnej, klimatyzacji i wentylacji.

    W tym samym czasie na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich odbędą się również Międzynarodowe Targi Zabezpieczeń SECUREX, Poznań Drone Expo, Międzynarodowe Targi Ochrony Pracy, Pożarnictwa i Ratownictwa SAWO. : https://fachowiec.ihz.pl/event/targi-budowlane-dom/ ‎

    Więcej informacji na www.mtp.pl

    Czytaj także: Lubdom 2020, Targi DOM

27
  • Cały dzień
    2021.04.27-2021.05.31
    w-przyszlosc-z-como

    W przyszłość z Como to konkurs dla dekarzy, który organizuje firma Budmat. Każdy uczestnik wygrywa nagrodę gwarantowaną. Na zwycięzców czekają profesjonalne sprzęty marki Makita.

    Dziś, 27 kwietnia, startuje konkurs dla dekarzy W przyszłość z Como. Organizator, firma Budmat – producent blachodachówki modułowej Como, nagrodzi każdego uczestnika. Każdy, kto zgłosi swoją realizację dachu z tym pokryciem, otrzyma parę pasów dekarskich. Na zwycięzców czekają zaś warte ponad 2 tys. zł trzy profesjonalne narzędzia marki Makita.

    w-przyszlosc-z-como-konkurs

    Żeby wygrać, trzeba być szybkim i zdecydowanym. Sprzęt Makita otrzymają bowiem Ci dekarze, którzy zgłoszą się najszybciej. Czasu jest niewiele, bo konkurs trwa tylko do 31 maja 2021 roku.

    Zgłoszenia przyjmowane są tutaj. Aby wziąć udział w konkursie W stronę przyszłości z Como, do zgłoszenia trzeba dołączyć zdjęcie dachu wykonanego z blachodachówki modułowej Como.

     

    Bądź pierwszy i zgarnij nagrodę główną o wartości ponad 2000 PLN!


    Blachodachówka modułowa Como to nowość w ofercie firmy Budmat, uchodzącej za kreatora trendów na rynku pokryć stalowych. Swoją nowość Budmat oferuje w wersji gładkiej i z lekką falą. Na ostateczny efekt estetyczny duży wpływ będzie miało podwójne gięcia przetłoczenie oraz podtłoczenia wzdłuż przetłoczeń i podwinięcie przedniej krawędzi arkusza. Te ostatnie eliminują potrzebę dodatkowego zabezpieczania krawędzi pokrycia. Dla ułatwienia montażu Como na dachu producent przygotował fabrycznie miseczki i otwory montażowe. Nowa blachodachówka dostępna jest w dwóch powłokach: X-Mat i D-Mat. W obu przypadkach Budmat gwarantuje powtarzalność koloru arkuszy Como, niezależnie od partii, w której zostały wyprodukowane.

282930