Hotel*** przyjazny biznesowi

Dariusz Marciniak, [email protected]

Z Beatą Więckowską, prokurentem Lubhotelu, miejsca przyjaznego biznesowi, w imieniu Fachowca Lubelskiego rozmawia Dariusz Marciniak. 

Dariusz Marciniak: Pani Beato, niebawem minie pierwsza rocznica otwarcia hotelu, czy może Pani powiedzieć coś pokrótce o obiekcie?

Beata Więckowska5 listopada 2018 roku Lubhotel przyjął pierwszych gości. Dysponujemy 56 pokojami, 2 salami konferencyjnymi oraz restauracją.

DM: Już wchodząc do Was i widząc efekty Waszej pracy, zastanawiałem się, dla kogo to wszystko. Jakim hotelem jesteście i do kogo kierujecie swoją ofertę?

BWWażni są dla nas wszyscy goście, zarówno biznesowi, jak i turyści pragnący bliżej poznać Lublin i Lubelszczyznę.

Dokładamy wszelkich starań, aby każdy gość był zadowolony z pobytu. Zarówno poprzez wystrój wnętrz, jak i dania serwowane w Restauracji 107 staramy się pokazać naszym gościom region, jego piękno, kulturę i smaki.

DM: Klient biznesowy przede wszystkim?

BWLubhotel z racji bardzo dobrego położenia – blisko lotniska i strefy ekonomicznej, stanowi doskonałą bazę noclegową dla gościa biznesowego.

Posiadamy przestronne pokoje dostosowane do potrzeb osób podróżujących biznesowo, szybkie Wi-Fi, miejsce do pracy, a także wsparcie naszej recepcji w dostosowaniu się do indywidualnych życzeń gości. Do ich dyspozycji są również monitorowane parkingi podziemne.

DM: Czym chcecie zachęcić firmy do wybrania właśnie Waszego hotelu?

BW: Z myślą o klientach biznesowych stworzyliśmy też nowoczesne centrum konferencyjne. Można u nas zorganizować szkolenie, każdy event firmowy czy też konferencję. Dysponujemy dwiema salami konferencyjnymi z możliwością połączenia w jedną dużą o powierzchni 140 m². Nasze sale wyposażone są w nowoczesny sprzęt, taki jak dwa projektory, nagłośnienie, flipcharty, szybkie Wi-Fi, a także możliwość przeprowadzenia prezentacji bez konieczności zaciemniania sali. Wyróżniamy się dużą elastycznością naszej oferty i dopasowaniem usług do potrzeb naszych gości i klientów biznesowych.

DM: Czym jeszcze możecie przyciągnąć gościa?

BWŚmiało możemy pochwalić się profesjonalną kadrą, która gotowa jest spełnić oczekiwania naszych gości. Nasz zespół tworzy rodzinną i ciepłą atmo­sferę, co potwierdzają pochlebne opinie. Dbamy również o to, aby goście miło spędzili czas w naszym hotelu. W najbliższym czasie planujemy uruchomić strefę relaksu, począwszy od minisiłowni wyposażonej w nowoczesny sprzęt do ćwiczeń, saunę suchą oraz gabinet masażu.

Goście mogą także skorzystać z usług Restauracji 107.

DM: No tak, dziś żaden obiekt nie obejdzie się bez dobrej kuchni. W dobie „Kuchennych rewolucji” chyba niełatwo zadowolić klienta. Jak sobie radzicie na tym polu?

BWOczywiście możemy poszczycić się doskonałą kuchnią w Restauracji 107. Naszą ideą jest promowanie smaków Lubelszczyzny w nowoczesnej odsłonie. Specjalizujemy się w daniach kuchni staropolskiej, ale uwielbiamy również eksperymentować w tworzeniu potraw autor­skich . Smakoszom oferujemy potrawy z dziczyzny, móżdżek cielęcy, lubelskie pierogi z kaszą i gęsiną oraz rewelacyjny stek w sosie pieprzowym.

DM: A lokalny biznes?

BWJesteśmy od lat związani z Lublinem. Chętnie wspieramy lokalne przedsięwzięcia mające na celu promocję i rozwój regionu. Również w Lubhotelu na wiele sposobów promujemy region. Goście zawsze mogą poczęstować się jabłkami z lubelskich sadów bądź wypiekanymi przez nas cebularzami. Potrawy w Restauracji 107 przygotowywane są z ekologicznych produktów zakupionych od lubelskich producentów. Zawsze chętnie służymy pomocą w organizacji wszelkiego rodzaju eventów, począwszy od spotkań firmowych, szkoleń, konferencji, a skończywszy na różnego rodzaju przyjęciach okolicznościowych.

Zapraszamy serdecznie do odwie­dzenia i skorzystania z oferty naszego hotelu.

DM: Dziękuję za rozmowę.


LUBHOTEL
20-338 Lublin, ul. Krańcowa 107A
tel. +48 81 477 95 00, www.lubhotel.pl